იმედია გახსოვთ წინა პოსტები ისტორიაზე და ისტორიით...

ვიფიქრე, რომ გაგრძელება ამ ჯგუფში უკეთესი იქნებოდა და მეც გთავაზობთ ახალ ფოტოისტორიებს...

ძველი პოსტები კი ნახეთ ამ ფორუმის ქვემოთ მითითებულ ბმულებში...

მაშ ასე დავიწყოთ:

პარიზი

1888 წლის ივლისი, როცა ეიფელი ჯერ კიდევ არ ჰგავდა ეიფელს...

ბრაზილია

წინასწარი მონახაზი, იმისა თუ როგორ იქნებოდა ბრაზილიის დედაქალაქი... ეს 1960 წელია!

აინშტაინისაა

აინშტაინის სერთიფიკატი და მცირე ნიშნების ფურცელი, რომელიც მან მიიღო 17 წლის ასაკში

PC

ეს ფოტო საკმაოდ პოპულარულია, ახლა ეს ადამიანები და თქვენც იმყოფებით პირველი კომპიუტერის პროცესორში.

თავდაპირველად ის უბრალოდ კალკულატორის ფუნქციას ასრულებდა, უბრალოდ იმ დროს სხვა არ იყო და მას სხვა მანქანებთან სედარებით, 5000_ჯერ უფრო სწრაფად შეეძლო მანევრირება.

ბოქლომი

ერთი შეხედვით არც ისეთი რთული კონსტრუქციაა ხომ? ასეთი ბოქლომის გაღებას არაფერი უნდა... საქმე ისაა რომ ეს ბოქლომი ტუტანხამონის საძვალს იცავდა... :)

სამძებრო

ეს იყო მათი პირველი ფოტო, რომელიც Google_ს image_ებში დაემატა, როგორც თანამშრომლების საერთო ტანყრილობა. 1999 წელსაა გადაღებული, ანუ სულ რამდენიმე თვის შემდეგ, რაც გუგლმა დაიწყო არსებობა!

ცუდი ამბავი

ასე შეიტყო ბუშმა რომ ტყუპები დაანგრიეს!

დიდი არავინ...

ჰენრი ფორდი (Ford Motor Company_ს დამფუძნებელი.), ტომას ედისონი (ფონოგრაფის, ასევე პირველი "ვიდეო კამერის" და ნათურის გამომგონებელი),  ვორენ გამალიელ ჰარდინგ (ამერიკის 29_ე პრეზიდენტი) და ჰარვი სამუელ ფაირესტონი (საკუთარი სახელობის საბურავების - Firestone Tire - და რეზინის მწარმოებელი კომპანიების დამფუძნებელი) სხედან და დროს კლავენ. 

ბუნკერი

თქვენ ახლა ხედავთ ერთ-ერთ პირველ ფოტოს, რომელიც გადაღებულია ჰიტლერის "ბუნკერში" (Führerbunker), 1945 წელს, ფოტოს ავტორი ალიდ სოლდიერი.

დიახ, დიახ, ვირ-ზებრა!

ამ ცხოველს Quagga (ქუაგა) ჰქვია. ის არის ასეთი უნიკალური ჯიში ზებრისა... უყურებ ვირია, არადა ზებრაა. და ეს ფოტო კი გადაუღეს ამ სახეობის უკანასკნელ წარმომადგენელს 1870 წელს, ლონდონში Ragent's Park_ში. ამჟამად ქუაგას მხოლოდ ფოტოებზე თუ შეხვდებით, ისინი გადაშენდნენ.

ჯარში ყველა მიდის!

ეს უბრალოდ ელვისის ფანების გასახარად დავდე :)

მსგავსი პოსტები:

ისტორიანი...

ფოტო ისტორია

ტეგები: Brazil, Ford, Google_History, Paris, Qwelly, აინშტაინი, ეიფელი, ელვის_პრესლი, ტუტანხამონი

ნახვა: 560

გამოხმაურებები!

bushi ra uemocioa :D

უემოციო არ არის, უბრალოდ - გაშრა!!!

Brolika Qiqava_მ თქვა:

bushi ra uemocioa :D

RSS

ღონისძიებები

ბლოგ პოსტები

The dodge roll added depth

გამოაქვეყნა taoaxue_მ.
თარიღი: მაისი 17, 2024.
საათი: 4:30am 0 კომენტარი

The revelation sparked by the dodge roll mechanic transformed my perception of Path of Exile 2. It wasn't just another ARPG; it was a game that rewarded skillful play and tactical thinking. No longer was I merely bashing through enemies with brute force; I was dodging, weaving, and timing my movements with precision.

But the impact of the dodge roll extended beyond combat mechanics. It reshaped the entire gameplay experience, instilling a sense of agency and empowerment. Suddenly,…

გაგრძელება

Beyond its practical implications

გამოაქვეყნა taoaxue_მ.
თარიღი: მაისი 16, 2024.
საათი: 4:00am 0 კომენტარი

The revelation sparked by the dodge roll mechanic transformed my perception of Path of Exile 2. It wasn't just another ARPG; it was a game that rewarded skillful play and tactical thinking. No longer was I merely bashing through enemies with brute force; I was dodging, weaving, and timing my movements with precision.

But the impact of the dodge roll extended beyond combat mechanics. It reshaped the entire gameplay experience, instilling a sense of agency and empowerment. Suddenly,…

გაგრძელება

Perfect Foodstuff Truck Catering for your personal Function

გამოაქვეყნა EFTcheat_მ.
თარიღი: მაისი 14, 2024.
საათი: 8:30pm 0 კომენტარი

Foods truck catering provides a vibrant and flavorful touch to any event, but with so many solutions obtainable, picking out the suitable one can be a frightening process. Worry not! Here's a comprehensive guidebook to assist you to navigate the globe of foods truck catering and choose the ideal a single in your upcoming occasion.

Assess Your Function Requires

Before diving into the planet of foodstuff vehicles, have a minute to evaluate your…

გაგრძელება

The world of Throne and Liberty

გამოაქვეყნა taoaxue_მ.
თარიღი: მაისი 7, 2024.
საათი: 6:30am 0 კომენტარი

The world of MMORPGs is abuzz with anticipation for the upcoming release of Throne and Liberty, a captivating title from the renowned developer NCSoft. This highly anticipated game boasts a captivating world brimming with dynamic features, promising an immersive and engaging experience for players worldwide.

A World Unveiled: Early Images Offer a Glimpse into Solisium

While details surrounding Throne and Liberty remain under wraps, early images released by NCSoft offer a…

გაგრძელება

Qwelly World

free counters